Keresés ebben a blogban

2013. június 1., szombat

Fájdalmas szerelem 1.

A próba 

-Még két napig próbálhattok ebben az időpontban! Utána a külföldi vendégfellépők próbálnak ilyenkor.-mondta a statiszta.
-Rendben. Kezdhetjük most a próbát?-kérdeztem.
-Természetesen. Tietek a pálya!-válaszolta és eltünt a színfalak mögött. 

-Hogy gondoltad a kezdést, Chloe?-kérdezte a dobosunk, Jet.
-Kezdésnek a múlt havi sláger, aztán fokozatosan átváltunk az örök favoritra, majd bemutatjuk az új számot.-ismertettem.
-Na jó. Ez így tök jó, de hol van Dávid?-kérdezte Máté, a basszer. Mi voltunk négyen a Black Rose. Két évvel ezelőtt alapítottuk a bandát a bátyámmal és a két legjobb barátjával. A bátyám a gitáros, én az énekes, Jet a dobos és Máté a basszer. Én 15 éves vagyok, Dávid 17, Jet szintén 17, Máté pedig 19. A megalakulásunk története elég fura. A banda már fél éve megvolt, mikor egy fellépésen cserben hagyta őket az énekes. Mivel én imádtam a számaikat, az összeset tudtam és a hangom is jó volt, így beálltam és nagyobb sikerünk volt, mint bármikor máskor...így benne maradtam a bandában.
-Hogy hol van Dávid?...na az egy jó kérdés!-nevettem fel kényszeredetten, mikor belegondoltam, hogy fogalmam sincs, hol van a bátyám.-Várj egy pillanatot! Felhívom...-nyugtattam meg és felhívtam.
-Szia hugi!-szólt bele kómás hangon, mikor pár sípolás után felvette.
-Szia! Te mégis hol a jófrancban vagy?-kérdeztem kicsit ingerülten.
-Egy csajnál...basszus!-hallottam, ahogy a homlokára csap.-Elkéstem a próbáról, igaz?!-esett le neki a tantusz.
-Még csak 10 percet késtél. Legkésőbb 20 perc múlva itt legyél!-mondtam neki és ezzel le is tettem.
-Na, mit mondott?-kérdezte Máté.
-Szokásához híven egy csajnál van...volt...,20 perc múlva itt van!-mondtam, majd folytattam.-Hangoljatok! Rögtön szeretnék kezdeni, amint megérkezik.-jelentettem ki és előkaptam egy üveg szénsav mentes ásványvizet a táskámból. Lehuppantam egy székre és játszottam a telefonomon, miközben a többiek csinálták a dolguk. 20 perc múlva megérkezett a bátyám.
-Na végree!-kiáltottunk fel mindhárman egyszerre.
-Állj be! Kezdjük a próbát!-mondtam bátyámnak éreztetve vele, hogy neheztelek rá az életvitele miatt.-Mindenki a helyén van?-kérdeztem a többiektől, majd számoltam.-3...2...1!-és belekezdtem angolul az első számba. Kb. a próba felénél tartottunk, mikor egy statiszta 4 sráccal-legalábbis 3-mal biztos- elsétált a színpad előtt, miközben a statiszta bőszen magyarázott nekik. Mikor befejeztük a számot, odafordultam a bátyámhoz.
-Ezek kik?-kérdeztem tőle.
-A sztárvendégek. A Tokio Hotel!-kiáltott fel, mire mind a négy srác hátrafordult.
-Kicsodák?-kérdeztem értetlenül.
-A Tokio Hotel. Értük őrjöng mindenki kb. egész európában! Mondd, te szoktál rádiót hallgatni vagy tévét nézni? Esetleg újságot olvasni?-hitetlenkedve magyarázta bátyám.
-Öö...nem!-válaszoltam nyakamat vállaim közé húzva.-ÉN a bandával vagyok elfoglalva!-mondtam.-Na folytassuk az új számmal!-mondtam a többieknek és így is tettünk. A négy srác visszafordult és leült a 3. sorba velünk szembe. Mikor befejeztük megtapsoltak minket és mind a négyen mosolyogtak.
-Na csak, hogy képben legyél! Balról jobbra, Bill, az énekes, az ikre, Tom, a gitáros, aztán Georg,a basszer és Gustav, a dobos.-mutatta be őket, mielőtt még idejöttek hozzánk.
-Halo!-köszöntek egyszerre, majd az énekes folytatta.-Sprechen sie deutsch?(Beszéltek németül?)-kérdezte.
-Ja, ich und mein Bruder sprechen deutsch, aber Jet und Máté sprechen nur english und francözis.(Igen, én és a bátyám beszélünk németül, de Jet és Máté csak angolul és franciául beszél.)-válaszoltam.
-Cool!-mondták egyszerre mind a négyen, amit mindannyian értettünk.-Ich heiße Bill Kaulitz und er ist mein Bruder, Tom.(Én Bill Kaulitz vagyok, ő a bátyám, Tom.)-mutatkozott be Bill és bemutatta az ikertesóját is, aki ráérősen végigmért.
-Tom Kaulitz.-nyújtott kezet a rasztahajú testvére után.
-Chloe Berger.-mutatkoztam be.-Er ist mein Bruder, David.(Ő a testvérem, Dávid)-fogtam kezet velük.
-Georg Listing.-jött oda a harmadik is.
-Gustav Schäffer.-jött oda a negyedik is.
-Wie alt sind sie?(Hány évesek vagytok?)-kérdezte Bill.
-Ich bin 15 , mein Bruder ist 17, Jet ist auch und Máté ist 19 jahre alt.(Én 15, a bátyám 17, Jet szintén és Máté pedig 19 éves.)-válaszoltam.
-Und ihr?(És ti?)-kérdezte Dávid.
-Wir sind 17...(Mi 17...)-mutatott Tom Billre és magára.-Gustav ist 18 und Georg ist 19 (Gustav 18 és Georg pedig 19)
-Hallgathatjuk tovább a próbátokat?-kérdezte Bill németül.
-Foglaljatok helyet!-válaszoltam nekik és beálltam a mikrofon mögé, majd megvártam, hogy leüljenek és elpróbáltuk mégegyszer.
-Nagyon jók vagytok!-dicsért meg minket Gustav.
-Köszi szépen!-válaszoltam, majd a cuccomhoz mentem és felvettem Dávid pulcsiját.
-Veszed le azonnal?!-kiáltott fel németül.
-Nem, de ha tovább rikácsolsz még parfümmel is befújom!-nevettem a képébe.
-Ti is a szállodában laktok?-kérdezte Tom.
-Aha.-válaszoltuk unottan.
-Az tök jó! Akkor visszamehetünk együtt!-találta ki Bill. Így együtt mentünk vissza. Tom nagyon helyes és látszik rajta, hogy én is tetszem neki, folyton bámul és, ha ránézek  tudatja velem gondolatait azzal, hogy macsósan megnyalja a piercingjét....de nekem van barátom.
-Jó éjszakát, fiúk!-köszöntem a liftben magyarul és németül mielőtt kiszálltam, ugyanis másik emeletre kértem a lakosztályom.
-Jó éjszakát!-köszöntek vissza, de nem csak én szálltam ki a liftből. Követett Tom is.
-Chloe, várj!-szólt utánam.-Nincs kedved dumálni még egy kicsit?-kérdezte.
-De. Gyere be!-nyitottam ki előtte az ajtót. Aznap hajnali 3-kor fejeztük be a beszélgetést és akkor pateroltam ki a lakosztályomból. Letusoltam és bedőltem az ágyba. Tom igéző tekintete és hangja visszhangzott fejemben, de gyorsan elaludtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése