Keresés ebben a blogban

2013. május 31., péntek

A szerelem nyelve (2. Fejezet)

"Reggel" arra ébredtem, hogy valami eltakarja az előbb még hét ágról szemembe szikrázó napot. Christophe volt az. 
-Jó reggelt! Elaludtál! -mondta kedvesen. 
-Jó reggelt! Ezek szerint elkéstem a randinkról.-válaszoltam nevetve. 
-Még éppen nem. Most érkeztem meg érted.-jelentette ki magabiztosan. 
-Adj egy órát és készen vagyok!- mondtam neki, miközben kipattantam az ágyból és a fehérneműim között kutakodtam. Elővettem egy hófehér csipkés melltartót meg a hozzáillő tangát és mentem is a fürdőszobába. Gyorsan letusoltam, megszárítottam a hajam, felvettem a fehérneműt, kisminkeltem magam és egy köntösben visszamentem a szobámba. Az ágyon ülve várt Christophe és egy fehér V kivágású vékony pamutpóló volt nála  egy rózsaszín farmerrövidnadrág és egy fehér converse dorkó. 
-Kutakodtam  kicsit, nem baj?- kérdezte édes mosollyal az arcán. 
-Nem, nem baj. Ezt vegyem fel?-mutattam az általa összeállított öltözékre. 
-Igen!-jelentette ki magabiztosan. 
-Mindjárt jövök.-ezzel a mondattal kikaptam  a kezéből a pólót meg a nadrágot és visszamentem a fürdőszobába. Felöltöztem és visszamentem. A szobámban még felvettem egy rózsaszín-fehér csíkos bokazoknit, egy rózsaszín masnis fülbevalót betettem a fülembe és a hozzátartózó ékszerszettet is felvettem. 
-Indulhatunk!-jelentettem ki. 
-Na gyere! -szólalt meg és átkarolta a derekam. Felvettem a cipőm, a fehér bigbagem és már mentünk is ki a kocsihoz. 
-Merre menjünk?-kérdezte aranyosan mosolyogva. 
-Nem tudom, te döntesz -válaszoltam. 
-Akkor irány hozzám! -mondta nevetve. Negyed óra múlva megálltunk egy 10 emeletes modern építésű ház előtt. 
-Itt lakom, a 8.-on. Gyere! -kézen fogott és mentünk a lifthez. 
-Na de kérem, sportoló uraság! Csak úgy liftezel?-gúnyolódtam. Közben megjött a lift és beszálltunk. 
-Ha gondolod, mehetünk lépcsőn is, de akkor ilyet nem csinálhatunk. -Finoman elsimított a fülem mögé egy tincset a hajamból és közben egyre közelebb hajolt. Gyengéden hozzáérintette ajkát az enyémhez és adott egy puszit, majd várt a viszonzásomra. Ezt meg is kapta, majd megcsókolt. Gyengéden beletúrtam a hajába ő pedig hozzányomott a lift falához. Miután befejeztük csókunkat szórakozottan csavargattam a tincseit ő pedig simogatta az arcomat. Megérkeztünk a 8.-ra. Christophe kézen fogott és kiléptünk a liftből. Bementünk a lakásába és egyből elbűvölt az a fényáradat, amit a panoráma ablakokon besütő napfény produkált. 
-De szép a lakásod!-kiáltottam fel. 
-Gyere, körbevezetlek! -megérintette a derekam és finoman előre mozdított. 
-Ez itt a konyha -bevezetett a gyönyörű fehér és fekete színben pompázó modern konyhába. Szétnéztem, majd mentünk tovább. A konyhából nyílt a nappali itt a barna, a zöld és a vajszín dominált. A bal oldali fal végig panoráma ablak volt, az ablakon volt egy vajszínű sötétítő, a padló karmell színű parketta volt, a velem szemben lévő fal vajszínű volt és egy csoki barna tv-állványon állt egy plazma-tv.  A tv előtt volt egy üvegasztal, ami egy vajszínű plüsszőnyegen állt. Volt az üvegasztal mögött egy bambusz zöld bőrkanapé, a két oldalán pedig hozzá tartozó fotelek. Volt a tv két oldalán 3 csoki-barna polc, amin könyvek és növények voltak. A nappaliból nyílt a hálószoba, a WC és a fürdőszoba. A WC és a fürdő nem volt olyan nagy szám, de az is nagyon szép volt. Bementünk Christophe szobájába, ahol ugyan azok a színek érvényesültek, mint a nappaliban. Az ajtó mellett volt 2 csoki-barna szekrény, ami tele volt asics cuccokkal. Volt a szobában egy hatalmas fehér francia ágy, az ágy mindkét oldalán pedig egy-egy éjjeliszekrény. A jobb oldali fal panoráma ablakos volt, amin vajszínű sötétítő lógott. 
-Na, hogy tetszik a lakásom?-kérdezte kicsit félve.
-Tetszik. Jó nagy és modern, és jézusom ez a fényáradat! Ez valami csoda. 
-Örülök neki, hogy tetszik. Nem megyünk ki a nappaliba? 
-De menjünk. -Kimentünk a nappaliba és leültünk a kanapéra. Christophe nekidőlt a karfának és átkarolt, én pedig hozzábújtam. 
-Bekapcsoljam a tv-t? -Kérdezte kedvesen mosolyogva.
 -Aha. -Épp egy asics reklám ment, amiben Christophe szerepelt. 
-Úúú az meg én vagyoook!-kiáltott fel óvodás módjára. 
-Ez de cuki volt! -mondtam neki nevetve és adtam az arcára egy puszit. 
-Csak ennyire voltam cuki?! -kérdezte felháborodva. 
-Neeem, nem. Cukibb voltál! Mondjuk ennyire?-válaszoltam miközben nyomtam még egy puszit az arcára. 
-Hááát…megteszi. De azt tudod, hogy te milyen cuki vagy? -kérdezte mire én megráztam a fejem, ő meg szét puszilgatott. Hatalmasakat kacagtunk és elkezdtük csikizni egymást. Mikor már szó szerint begörcsölt az oldalam a sok nevetéstől kiugrottam Christophe öléből és szóltam neki, hogy tartsunk egy kis szünetet, mire ő kitalálta, hogy főzzünk ebédet. Ez azt jelentette, hogy én főzök, ő meg néz. 
-Oké, mit főzzünk?-kérdeztem tőle. 
-Nem tudom, nézz szét a hűtőben és találj ki valamit!-válaszolta. Szétnéztem a hűtőben és arra jutottam, hogy tejszínes-tárkonyos csirkemellet csinálok rizzsel. Elővettem a hozzávalókat Christophe segítségével és kiküldtem a konyhából. Főzés közben, mikor kinéztem, hogy mit csinál, láttam, hogy eldőlt a kanapén és laptopozik. Aranyos volt, ahogy ott feküdt. 
-Kész a kaja! -szóltam neki. 
-Oké, megyek. -Válaszolt és felpattant a kanapéról. Leültünk a konyha közepén lévő gránit pulthoz, ami az étkező asztal szerepét is betöltötte és ettünk. Látszott Christophe-on, hogy tényleg ízlik neki, vagy nagyon jól tud hazudni. Szerintem finom lett, minden beképzeltség nélkül. Beraktuk a mosatlant a mosogatógépbe és visszamentünk a nappaliba. Ott leültünk úgy, mint az előbb és tv-t néztünk. 
-Finom volt az ebéd.-mondta őszintén és adott egy csókot. 
-Ha máskor is ilyen köszönetet kapok, szívesen főzök neked.-válaszoltam kacérkodva. Ő erre megint megcsókolt és egy nem túl rövid csókcsatát folytattunk. Egy ideig még ott voltunk Christophe-nál, aztán hazavitt. Még nála megbeszéltük, hogy ma nálam alszik, úgyhogy hozott magával pár cuccot. Mikor bementünk a házba, lehúztuk a cipőinket én meg kiabáltam Lilinek. 
-Lili, megérkeztünk! -Erre a mondatomra legjobb barátnőm elősomfordált és egyből belekezdett kérdésébe, ami nagyon foglalkoztatta. 
-Te Barbiii, mi lenne, ha Bence is csatlakozna hozzánk?-kérdezte kényeskedve. 
-Hogy mi lenne? Veled aludna, és eggyel több főre főznénk!-válaszoltam. Kedveltem Bencét, mert látszott rajta, hogy tényleg szereti Lilit. Nem volt ellenvetésem Bence ellen. Lilivel már 5 éve vagyunk legjobb barátnők és nagyon örültem, mikor megtudtam, hogy összejöttek. Ez fél éve történt. 
-Imáááádlaaak!-kiáltott fel boldogan.-Holnap száll le a gépe Párizsban, olyan dél körül. -Tudatta velem a részleteket, amiből rájöttem, hogy ők ezt már megbeszélték és csak udvariasságból kérdezte meg tőlem. 
-A szobámban leszünk. -Mondtam neki és kézen fogva elindultunk a szobámba. Bementünk a szobámba és arra jutottam, hogy nem kell mindig neki kezdeményezni. Kattant a zár én pedig megcsókoltam. Belekapaszkodtam a nyakába és ajkamat az övére szorítottam. Ő a derekamat átölelve magához szorított és viszonozta csókomat. Nekinyomtam a falnak, de a fölényem nem tartott sokáig. Pici törékeny testem úgy kapta az ölébe, mint egy kis tollpihét. Leült az ágyamra, engem pedig az ölébe húzott. Egy pillanatra elváltak egymástól az ajkaink, de szinte azonnal újjabb csókot kezdett. Olyan finom és puha volt az ajka. Legszívesebben nem hagytam volna abba soha a csókot, de megszólalt a laptopomon a skype idegesítő hangja és mennem kellett. Anyáék kerestek. 
-Ahh. Muszály beszélnem a szüleimmel.-mondtam neki kedvtelenül. 
-Bent maradhatok vagy menjek ki? 
-Maradhatsz, de ne szólj egy szót se és ne legyél benne a kamera látószögében!-ismertettem vele a szabályokat. Visszahívtam anyáékat és elkezdtünk beszélgetni. 
-Sziasztok! Mi újság otthon?-kérdeztem abszolút jó kedvvel. 
-Megvettük a jegyeket az augusztusi Gyulai memorialra. Átküldöm a honlap címét. Nézd meg a meghívottakat!-mondta az én imádott anyukám, akit ha lehet most még jobban imádtam, mint alapból. Megnyitottam a honlapot és elkezdtem hangosan olvasni, miközben egy papírra leírtam franciául, hogy mit olvasok és odaadtam Christophe-nak, aki ott ült az ágyamon velem szemben. 
-Usain Bolt, Alison Felix, Veronica Campbell-Brown, Christophe Lemaitre, Jimmy Vicault!-sikítottam el az utolsó két nevet. Megszakadt a kapcsolat és pár szóval elmondtam Christophe-nak, hogy mi történt eddig. Miután újra kapcsolódtunk anyáékkal beszéltünk még pár szót, aztán elköszöntem. Lili kiabált, hogy kész az ebéd, ugyan mi már kajáltunk, de  kimentünk elfogyasztani a kései ebédünket. Spaghetti volt a kaja ,amit villám sebességgel ettünk meg. Ebéd után visszamentünk a szobámba és besötétítettünk. Christophe ledőlt az ágyamra én pedig rádőltem a mellkasára. 
-Christophe, lehet, hogy hülye kérdés lesz, de mi van köztünk? Mármint úgy értem, hogy tegnap találkoztunk, de már csókolózunk meg itt alszol, itt kajálsz és velem ilyen még nem volt. -hadartam el mondandóm végét. 
-Hááát...tudod lehet, hogy nem jó ötlet, de szerintem próbáljuk ki, hogy milyen lenne együtt járni. Lehet, hogy nem fog bejönni a távkapcsolat, de lehet, hogy bejön. Nem tudom, de azt igen, hogy nagyon jól érzem magam veled és nem tudom nem megpróbálni.-válaszolt őszíntén, elgondolkozó tekintettel a plafont bámulva. Nem beszéltünk többet, csak néztük egymást és csókolóztunk. 2 órát töltöttünk így aztán kitaláltuk, hogy nézzünk filmet. Christophe megengedte, hogy én válasszak, úgyhogy megnéztük az "Életrevalók"-at. Nagyon jókat nevettünk, ahogy ott feküdtünk az ágyon. Én Christophe mellkasán feküdtem, ő meg játszott a kezemmel. Volt olyan, hogy csak simogatta, volt, hogy az ujjaimat piszkálta, de nagyon jól esett. Mikor vége lett a filmnek kimentünk a konyhába. Úgy beszéltük meg Lilivel, hogy én főzök vacsira. Minden alapanyag megvolt a kajához. Pároltam rizset meg kukoricát és csirkemellet. Csináltam hozzá limonádét és beraktam a hűtőbe. Christophe csak ült az asztalnál és nézte, amit csinálok. Mikor lejárt a pároló, szóltam Lilinek, aki csüggedten jött ki. 
-Csak holnapután reggel tud jönni Bence.-mondta szomorkásan.
-Nem volt ma estére repjegy, csak holnap délre és úgy meg nagyon későn érkezne meg, ezért Párizsban alszik. 
-Nyugii, nincs semmi gáz! Holnapután reggel le merném fogadni, hogy már 8-kor készülődni fogsz! Mi meg elhúzunk edzeni és Christophe-nál ebédelünk!-kacsintottam Lilire miközben megnyugtatóan átkaroltam. 
-Ooooké!-mondta kuncogva Lili. Mivel ezt magyarul beszéltük el kellett mondanom Christophe-nak, miről volt szó, mert csak a nevét értette. Megkajáltunk aztán úgy döntöttünk ,hogy játszunk egy kicsit. Elővettem a Monopoly-t a táskámból és kipakoltuk Lilivel.  3 órán át játszottunk egy menetet, aminek a végén én győztem. Lili már az első órában csődbe ment, úgyhogy ő volt a bank. Nagyon jól szórakoztunk, aztán mindenki ment tusolni. Miután letusoltunk lefeküdtünk aludni. Rajtam egy fehér "Y" hátú pamut-topp volt meg egy fekete pamut-short, Christophe-on pedig egy fekete asics póló (mi más lett volna a márkája) és egy fehér boxer volt. Hátat fordítottam neki ő pedig magához ölelt és belefúrta a fejét a hajamba. Adott egy puszit a tarkómra, majd elaludtunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése