Keresés ebben a blogban

2013. június 1., szombat

Fájdalmas szerelem 3.

Délután 


Miután visszamentünk a szállodába, el kellett intéznem, hogy Ádám hazamenjen Debrecenbe. Azt akartam, hogy a tervem második része is jól sikerüljön. Beszéltem Krisztiánnal és elpanaszoltam neki, hogy mennyire zavar, hogy Ádám itt van. Krisztián intézkedett és ugyan egy kissebb veszekedés során, de hazaküldte Ádámot, aki pont akkor ült be a kocsiba, mikor a Tokio Hotel visszatért.
"Akkor este nálad? ;)"-kaptam az sms-t Tomtól.
"Aha! Próba után bármikor jöhetsz, de ha 10-ig nem jösz elmegyek bulizni! ;)"- válaszoltam. Még volt 2 óránk addig, amíg el kell kezdeni öltözni, ezért lefeküdtem aludni egy kicsit. Mikor felkeltem, rendbeszedtem magam és indultam le a hall-ba a bandával találkozni.
-Na gyere hugi!-karolt át Dávid.-Láttam, hogy Ádám elment. Van ennek valami köze Tom elégedett mosolyához?-kérdezte.
-Semmi. Gondolom, örült neki, hogy rám mászhat megint.-hazudtam.
-Akkor jó. Ne csinálj marhaságot, hugi!-puszilta meg homlokomat. Beszálltunk a kocsiba és 10 perc múlva ott is voltunk az arénában. Elpróbáltuk vagy 5x-10x a számokat, aztán indultunk vissza. Rendet raktam a szobámban, letusoltam, megmostam a hajam és valami nem túl feltűnően szexi ruhát felvettem. Volt még egy órám, míg Tom esetleg megérkezik ezért az ölembe vettem a laptopom és utána néztem egy kicsit a Tokio Hotelnek és Tom Kaulitznak. A csajozásairól cikkezett szinte az összes újság, arról, hogy éppen kit csalt meg kivel...undorító! Meghallgattam pár számukat és tetszett. Már értem miért rajong értük a fél világ. Pont, mikor végighallgattam kb. ezredjére a Durch den Monsun-t, kopogtak. Ráérősen kiléptem és kikapcsoltam a gépet, majd odamentem az ajtóhoz.
-Szia! Gyere be!-köszöntem Tomnak, aki az ajtó előtt állt egy üveg pezsgővel a kezében.
-Szia!-köszönt egy forró csókkal, mikor bezártam mögötte az ajtót.-Van valahol pezsgős pohár?-kérdezte.
-Tessék!-adtam oda neki kettőt a bárpultból.
-Te is iszol?-kérdezte.
-Miért ne?!-nevettem. Kiöntötte a pezsgőt és derekamat ágyékához húzva koccintott velem.
-Csincsin!-mondtuk egyszerre. Egy húzásra megitta és megvárta, hogy én is igyak. Belekortyoltam majd letettem és beletúrtam rasztáiba. Megcsókolt. Mikor visszacsókoltam, elkezdte markolászni a fenekem és csókolgatni a nyakam. Nem akartam tovább várni. Kibújtattam bőpólójából és levettem baseball sapkáját. Ő is levette a felsőm és szemügyre vett. Sietősen kibújtunk a nadrágunkból és hozzányomott a lakosztály ajtajához. Bezárta a kulccsal és ölébe kapott, majd bevitt a hálószobába és ledöntött az ágyra. Kikapcsolta melltartóm és levette. Nem értem rá szemérmeskedni, hagytam, hogy csókolgasson miközben fenekem és mellem markolássza, majd levettük maradék ruhánkat is és bebújtunk a paplan alá.
-Óvszer?-kérdezte.
-A fiókban!-mutattam az ágyam mellett lévő éjjeli szekrényre. Elővett egyet az előbb említett tárgyból és felhúzta. Kényelembe helyezte magát lábam közt és elkezdte. Mivel ő vette el a szüzességem, először fájt egy picit, de aztán nagyon jó volt. Rasztái átbuktak a vállán és egész testén izzadság gyöngyözött. Összeszorította a szemét és hátrahajtotta a fejét, majd nem olyan hangos nyögések során elégült ki. Fáradtan fordult le mellém és arcomat simogatva adott pár pici puszit.
-Köszönöm!-nyögte.
A tervem második és harmadik része:✔
Erőt vettem magamon és kikeltem az ágyból, majd felvettem a köntösöm. Aztán eljátszottam azt, amit ő játszott el az egyik rajongójával.
-Elmegyek tusolni.-mondtam és a pénztárcámhoz mentem, ledobtam 100 €-t a nadrágjára és indultam a fürdőszoba felé.-Mire végzek, tűnj el!-kiabáltam a fürdőszoba ajtóból.
-Mi van?-kérdezte értetlenül.-Tűnjek el?
-Jól hallottad!-mondtam semleges hangon és megnyitottam a vizet. Beálltam a tus alá és ismét lezuhanyoztam és megmostam a hajam. Hogy mire volt ez jó? Kellett nekem ez a srác és így legalább nem tud ő megalázni...,mert megtettem én. Egy fél órát álltam a víz alatt majd kiléptem. Tom még mindig itt volt.
-Nem emlékszel valami olyanra, hogy húzz el, mire végzek?-kérdeztem.
-Miért csinálod ezt?-kérdezte.-Te nem ilyen vagy!
-Honnan tudod?-kérdeztem.-Tom, 2 napja ismersz!-mondtam.
-Akkor ez már tegnap megtörtént volna!-vágta oda.-Ezt meg tartsd meg!-lökte le a pénzt a pultra.
-Tedd el nyugodtan!...Megdolgoztál érte!-erősködtem.
-Tényleg úgy nézek ki mint, aki rászorul a pénzedre?-kapta fel a vizet.-Menj a picsába!-mondta, mikor elment mellettem és kiment, majd becsapta maga mögött az ajtót. Ezt el kellett mondanom valakinek, de Dávid rögtön kinyírna, ha megtudná, Krisztián előtte lehülyézne, aztán nyírna ki, Jet és Máté elmondaná Dávidnak, úgyhogy a legjobb barátnőm maradt. Elővettem a telefonom és felhívtam.
-Szia! Most értem fel Pestre. Egy óra múlva ott vagyok!-mondta.
-Jól van, csak siess mert nagyon el kell mesélnem valamit!-sürgettem.
-Úúú! Hallod, úgy várom már a Comet-et. És nem csak miattatok! Itt van Magyarországon a Tokio Hotel! Eltudod te ezt hinni? Tényleg, összefutottál már velük?-csacsogott.
-Aha. Utánunk próbálnak, a fölöttem lévő emeleten vannak és kb. ugyan akkor kelnek, mint mi. És beszéltünk is velük!-válaszoltam monoton hangnemben.-Felveszem a portáról a szobakulcsod!
-Az jó lesz. Hanyasban vagy?
-327-es. Tied a szembe lakosztály!
-Imááádlak!-mondta.
-Na, megyek! Igyekezz, puszii!-köszöntem el tőle. Felöltöztem valami kényelmesbe és lementem felvenni Lilla szobakulcsát. Ahogy ott álltam a pultnál hallottam, mikor Bill és Tom elmegy mögöttem és közben beszélget.
-...igen, komolyan azt mondta, hogy tűnjek el mire végez. Pedig a legjobb formámat hoztam!-óbégatott Tom.
-Hahaha!-nevetett rajta öccse.-Nem kellett volna két napi ismeretség után ágyba bújni vele és akkor nem aláz meg!-mondta még mindig nevetve.
-Itt van a szobakulcs, kisasszony.-nyújtotta át a kulcsot a portás.
-Köszönöm szépen!-vettem el tőle és felmentem. Zenét hallgattam és leírtam a blogomra, hogy ma mi történt velem...persze pár infót kihagytam...mondjuk úgy, hogy Tom-ot kihagytam. Fogalmam sincs, mennyi ideje írhattam a blogom, mikor kopogtak. Odatotyogtam az ajtóhoz és kinyitottam.
-Lillaaaa!-öleltem magamhoz legjobb barátnőm.
-Szia Chloe!-ölelt meg ő is és bejött.-Na mesélj! Mi az a fontos dolog, amit alig bírsz magadban tartani?-kiváncsiskodott.
-Na jó. Kezdem az elején. Tegnap megismerkedtem a Tokio Hotel tagjaival. Egytől egyig nagyon kedvesek és jó fejek, bár Georg és Gustav nem beszél annyit. Az ikrek nagyon sokat dumálnak és ijesztő, mikor kiegészítik egymást. Aztán este, mikor visszatértünk a próbáról velük vacsiztunk és én hajnali 3-ig beszélgettem itt a szobában Tommal...-meséltem.
-Aah. Értem. Szóval a sztárvilágban ezt beszélgetésként emlegetik?-kérdezte kaján vigyorral.
-Neeem! Had mondjam végig! Szóval...ma reggel beállított Ádám és Tom meglátott az ölében ülni, miközben ő puszilgatott, azok után, hogy azt mondtam neki tegnap, hogy nincs pasim és emiatt berágott rám. Aztán hazaküldettem Krisztiánnal Ádámot, mert Tommal megbeszéltük, hogy átjön este. De utána olvastam egy kicsit a neten és rájöttem, hogy Dávidnak igaza volt, mert Tom tényleg egy gátlástalan csajozógép....szóval eldöntöttem, hogy megszivatom. Átjött, lefeküdtünk, majd megmondtam neki, hogy tűnjön el, mire letusolok és még pénzt is adtam neki.-meséltem el.
-Szóval...összegezzük! Egy szivatás kedvéért elveszítetted a szüzességed?!-kérdezte hangjával a magas C fölött járva.
-Ez nem ilyen egyszerű! Tom nagyon jó pasi és meg akartam kapni, de nem akartam, hogy megalázzon!-mondtam.
-Dávid tudja?-kérdezte aggódva.
-Nem és nem is fogja!...mert ugye nem fogja?!
-Nyugii! Te vagy a legjobb barátnőm! A bátyád soha nem fogja megtudni!-ígérte.
-Itt alszol, vagy a te lakosztályodban?-kérdeztem.
-Hol csináltátok?-kérdezte.
-Az ágyban.
-Kössz, kihagyom!-nevette el magát.-Megyek aludni és szerintem te is tedd ezt! Holnap van az utcsó nap a Comet előtt!-köszönt el és kiment. Átöltöztem pizsibe és egy gyors ágynemű cseréltetés után lefeküdtem aludni. A Tommal való együttlétemről álmodtam. Nagyon jó érzés volt újra élni. Isteni volt vele együtt lenni, de tudom, hogy azért, hogy ne alázzon meg nekem kellett  őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése